Alle 13 goed
de beste online marketingtools!
Cor Hospes
Auteur:
Uitgegeven:
Zaltbommel, 2009
Editie:
1e dr
Uitgeverij:
Taal:
Nederlands
Verschijningsdatum:
17 november 2008
Indeling
Medium:
Boek
Fictie / Non-fictie:
Non-fictie
Trefwoord(en):
SISO:
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse (369.1)
NUR:
Marketing (802)
Codes
ISBN:
978-90-77881-45-3
EAN:
9789077881453
ASW:
Algemeen boek
Technische gegevens
Formaat (hoogte):
22 cm
Omvang:
160 pagina's
Bindwijze:
Ingenaaid
Flaptekst
Virals, bloggen, podcasts: kost het je ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke tools moet je inzetten om je producten en diensten te promoten? Marketingexpert Cor Hospes dook in de virtuele marketingwereld en beschrijft de beste tools en de beste aanpak voor online marketingsucces.

Journalist en auteur Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. Hij schrijft voor kranten en tijdschriften en geeft regelmatig lezingen en workshops. In 2007 verscheen zijn veelgeprezen en succesvolle boek Guerrillamarketing (3e druk).

De media over Guerrillamarketing:

'Een goed geschreven, inspirerend boek'
Management Scope

'Hospes heeft de do's en dont's geformuleerd'
Managersonline.nl

'Een inspirerende bloemlezing'
MarketingTribune
Literaire adressenbank
Uitgever
Delen