Liefde komt niet van een klant
klantbelang centraal door waardecreatie en vertrouwen in de financiele sector
Jaap Zijlstra
Uitgegeven:
2012
Taal:
Nederlands
Verschijningsdatum:
28 december 2012
Indeling
Medium:
Boek
Fictie / Non-fictie:
Non-fictie
NUR:
Geld- / bank- / krediet- en verzekeringswezen (793)
Codes
ISBN:
978-90-13-11288-7
EAN:
9789013112887
ASW:
Wetenschappelijk boek
Technische gegevens
Formaat (hoogte):
21 cm
Met illustraties
Bindwijze:
Ingenaaid
Flaptekst
Het klantbelang centraal is in de financiële sector het belangrijkste motto voor de komende jaren!

De titel van dit boek is veelzeggend: 'Liefde komt niet van één klant'. Het gaat om tweerichtingsverkeer én samenwerking met uw klant. Financieel adviseurs en hun klanten zullen zich samen over de kansen en risico's moeten buigen, zullen samen hun verantwoordelijkheden moeten nemen. Daarvoor zijn communicatie én klantvertrouwen cruciaal. Vertrouwen werkt alleen wederzijds. De bal ligt bij de adviseur: hij is aan zet!

Met de zeven effectieve eigenschappen die worden aangereikt, wordt ervaren hoe hij zich als een betrokken en integer adviseur kan profileren met een helder adviestraject. Hij krijgt inzicht in de impact die hij als adviseur heeft en hij ervaart hoe hij winst kan behalen door authenticiteit, gevoel en beleving, zodat de klant vertrouwen krijgt en behoudt. Daarnaast wordt een nieuw Dynamisch Business Model® aangereikt, waarmee in korte tijd op één A4 de (zakelijke) klant in beeld wordt gebracht.

Niet de malaise van de financiële sector heeft het laatste woord, maar de adviseur!

Literaire adressenbank
Uitgever
Delen