Zakendoen in Duitsland
succesvol internationaal ondernemen volgens de ENTER-methode
Nina Krockow
Auteur:
Uitgegeven:
Zaltbommel, 2017
Editie:
Eerste druk
Uitgeverij:
Taal:
Nederlands
(Overige) personen
Secundaire auteur:
Indeling
Medium:
Boek
Fictie / Non-fictie:
Non-fictie
Trefwoord(en):
SISO:
Vorming van de zakenman (360.8)
Codes
ISBN:
978-94-612-6210-3
EAN:
9789461262103
ASW:
Algemeen boek
Technische gegevens
Formaat (hoogte):
22 cm
Omvang:
240 pagina's
Bibliografische annotatie
Met literatuuropgave.
Annotatie
Beschrijving van een vijfstappenplan voor Nederlandse ondernemingen voor succesvol zaken doen in Duitsland.
Flaptekst
Zakendoen met onze oosterburen biedt enorme kansen als je ze beter begrijpt. Duitsers zijn onze buren, maar wie zaken met ze wil doen ontdekt dat wij een heel andere cultuur hebben. Dit leidt tot onbegrip en onnodig veel mislukte deals.

Wie succesvol zaken wil doen met Duitsers moet voldoen aan de eisen van Duitse zakenpartners en consumenten. Veel bedrijven verkopen producten en diensten met de slogan Made in Holland, maar dat is niet wat Duitsers verwachten. Ze rekenen op Made for Germany. Goed is niet goed genoeg, Duitsers rekenen op uitstekend.

Dit boek geeft inzicht in de belevingswereld van Duitse managers, ondernemers en consumenten en beschrijft aan de hand van vijf praktische stappen hoe je succesvol zaken kunt doen in Duitsland. De ENTER-methode biedt de kans om de deur te openen naar een van de sterkste economie├źn van Europa en een markt van ruim tachtig miljoen consumenten.

Nina Krockow weet als Duits-Nederlandse consultant als geen ander wat je moet doen om succesvol te ondernemen in Duitsland. Ze adviseert Nederlandse ondernemingen en ze traint managers en salesmedewerkers als voorbereiding op een succesvolle marktbewerking.
Locaties
Literaire adressenbank
Uitgever
Delen